- A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS JOGA
Távértékesítési szerződések esetén a fogyasztónak jogában áll 14 napon belül tájékoztatni a vállalatot az support@d4web.eu e-mail címen vagy más kommunikációs csatornán keresztül, amelyben elállhat a szerződéstől, a döntésének okának meghatározása nélkül.
A határidő a tételek beérkezésétől számított következő napon kezdődik.
- TÉTELEK CSERÉJEÉS VISSZAKÜLDÉSE
- Töltse ki a reklamációs űrlapot >> REKLAMÁCIÓS ŰRLAP.
- Az eredeti csomagolásban visszaküldi a terméket (annak ellenére, hogy már tesztelte azt).
- KÜLDJE A TERMÉKET A KÖVETKEZŐ CÍMRE: D4 WEB d.o.o., HLADILNIŠKA POT 42, 1000 LJUBLJANA, SLOVENIA
A csomag kézhezvételekor e-mailben értesítjük Önt a termék kézhezvételéről címünkön.
A panasz megoldását követően küldünk egy új terméket, vagy visszaküldjük a pénzt, és ismét tájékoztatjuk Önt e-mailben.
Az áru visszaküldése során a fogyasztó nyomtatványt küld el nekünk a személyes adatokkal és egy tranzakciós számlával, amelyre a visszaküldött fizetést kívánja megkapni. A csomag címünkre érkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a vásárlás árát.
A visszatérítés euróban történik.
- A csomag elküldése előtt feltétlenül ellenőrizze a megrendelés visszaigazolását vagy a megrendeléskor e-mailben kapott számlát, amely bizonyítja, hogy megvásárolta a terméket online áruházunkban. Abban az esetben, ha olyan terméket küld, amely nem a miénk, nem vagyunk felelősek a hibájáért, és nem küldjük vissza a csomagot.
- A szállítási költség a feladót terheli, az utánvétes szállítmányt nem fogadjuk el.
- Abban az esetben, ha 30 napon belül nem kap e-mailt oldalunkról, hogy megkaptuk a csomagját, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy együtt ellenőrizzük, hol található a csomag.
- A fogyasztó a szerződéstől való elállásig nem használhatja akadály nélkül a tárgyakat. A fogyasztó a tényleges helyzet megállapításához feltétlenül szükséges mértékben megvizsgálhatja és tesztelheti az árucikkeket. A fogyasztó felelős az áru értékének csökkenéséért, amennyiben a csökkenés olyan magatartás eredménye, amely nem feltétlenül szükséges az áru jellegének, jellemzőinek és működésének megállapításához. A fogyasztó nem jogosult a szerződéstől elállni olyan szerződések esetében, amelyek tárgya egy olyan elem, amely a fogyasztó pontos utasításai alapján készült és személyes szükségleteihez igazodott, és amely természeténél fogva nem visszatéríthető, amely romlandó vagy amely már lejárt. Az áru visszaküldése során a fogyasztó nyomtatványt küld a személyes adatokkal és egy tranzakciós számlával, amelyre a visszaküldött fizetést kívánja megkapni. A csomag címünkre érkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a vásárlás árát.
- Amennyiben a vásárláskor bónuszt, kedvezménykódot vagy promóciós kódot használtak, a szerződésbontás folyamatában ezeket az összegeket kedvezménynek tekintjük, és nem térítjük vissza a felhasználónak. A vásárló kizárólag a befizetett összeget kapja vissza.
- Azon termékek listája, amelyeknél a vásárlástól való elállás nem lehetséges, vagy csak korlátozottan:
- Fürdőruha, fehérnemű: Fürdőruha és fehérnemű higiéniai okokból nem küldhető vissza.
- E-könyv: Az e-könyv szellemi tulajdon, amelyet fizikai formájában nem lehet visszaküldeni (átruházható vagy lemásolható), ezért ennek a terméknek nem lehetséges a cseréje, vagy vételárának visszatérítése.
CSAK AZON KÉRÉSEK KEREÜLNEK POZITÍV MEGOLDÁSRA, AMELYEK MEGFELELNEK AZ ÖSSZES FENTI FELTÉTELNEK
Töltse ki a reklamációs űrlapot >> REKLAMÁCIÓS ŰRLAP.
AMIKOR AZÁRU NINCS RAKTÁRON
Előfordul, hogy a fogyasztó online leadja a megrendelést, amelyet az eladó megerősít, majd később tájékoztatja, hogy a megrendelt áruk nincsenek raktáron; az áru már kifizetésre került. Ha az áru nem áll rendelkezésre, és az eladó ezért nem tudja teljesíteni kötelezettségét, a vállalat e-mailben értesíti a fogyasztót, és a tranzakciós számla kézhezvétele után legkésőbb az értesítéstől számított 14 napon belül visszaküldi a pénzt.